Lördag/sönder

Say What!

Igår så var jag och kollade på rögle med Mamma, Pappa, Emma, Moster, Filip, Jan & Robin.. Mamma, pappa , Emma och min moster satt på den ena sidan.. rakt över satt Jan och Robin och jag och Filip hade oturen till att få stå. Vi stod ut första perioden och tänkte att javafan i pausen så går vi och snor lite sittplatser, det störiga var att de vi spanat in tog andra före oss så vi gick tillbaka till stå men då fanns där inte plats till oss haha så vi hängde i korridoren och såg typ inte ett skit av andra perioden men det var kul.. I tredje så tog vi några andras platser och hade det hur gött som helst, dock förlorade Rögle för de var så jävla dåliga.

Efter det så åkte jag till Svante och sen så "förfestade" vi lite där och Mattias kom också :) sen åkte Mattias till Helsingborg och jag och Svante åkte till Ängelholm, kvällen var väl trevlig för man träffade mycket folk man itne brukar göra .. kom fram en kille som jag hade som typ idol när jag var liten, han var också innebandymålvakt så han lärde mig en massa, han kom fram igår , och jag var säker på att jag sett han innan så sa han att han kände igen mig och frågade om jag hette Sarah , och vet ni, det gör ju jag :) så han hade sett rätt, riktigt kul att träffa honom!

Sen mötte vi upp Maria och Netts :) och sen gick jag och svante rätt tidigt för att få tag i vår taxi hem.. vi frös ganska bra !

Vaknade rätt sent idag och det var sååååå skönt!

Nu blir det fortsatt tv-tittande och ikväll ska jag kanske chilla med min älskade svantis<3

 

Ha det kalas bra.

 

Pusss!


Sällskap nummer 1



Sällskap nummer 2




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0