Kort inlägg.

Idag har jag bakat bullar , haha de blev faktiskt bra! Riktigt fina, reaktionen var "de är godare än mammas" !:) nöjd, fast jag vill helst inte göra om det.. tråkigt som fan! Jag är mer lagd åt det manliga hållet tror jag, är hellre ute och fixar än att hålla på i köket!

   Ikväll ska jag hem till blegel och kolla på ANNA ANKA :D wiiiho.. och Alexs gillar Tinas Cook-a-long så mycket så jag får stå ut med ännu mer matlagning.. men skitsamma , när världens bästa Tv-program kommer efter så är det bara gött:)

 Veckans planer ser ut som så att det är fotbollsträning, innebandyträning , på lördag ska jag först åka till simrishamn och sen på kvällen är det avskedsfest för Madde och Victor som ska resa jorden runt :(!
   Lite sorgligt, kommer sakna henne mycket faktiskt.. men förhoppningsvis går tiden jättefort :)

Nu ska jag byta om :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0