Kort inlägg..

Underbara höstdag. Helt perfekt väder, fint ute och underbart att gå runder i om det inte varit så att jag och Tina höll på att sprängas så mätta vi var. Jag mådde verkligen dåligt och ska aldrig mer äta kinamat fy fasen alltså.

Har också hunnit med att fixa med två pumpor som jag spökat ut lite. Har den ena på mitt rum som är jättemysig och en utanför dörren =) Like Like.

Jag sköt upp träningen idag vilket innebär att jag får springa i mörker :( gillar det inte alls men vill man bli fin så får man lida pin.  jag ska även hinna med att kolla på "mammas pojkar" och sen kolla derbyt mellan d23-d2 , go d23!!!

Jag har slut på ord vilket innebär att det blir ett kort inlägg..

Ha en trevlig kväll..

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0