Innebandy

Precis kommit hem från en innebandyträning.. vi backar hade det ganska hårt då vi fick springa väldigt väldigt mycket.. sen lyckades jag sätta ett omöjligt skott och då skolade Karlberg om mig till forward, kände att jag fick en mindre chock, men jo jag fick spela forward med Maria och Amanda, haha jag kände mig verkligen sämst.. får hoppas jag får spela back snart igen, det är roligast och det jag kan spela. =)

 Nu blir det bara lite varmoboy och desperate housewifes/andra avenyn =) sen sova , ska ringa Svante med:)

Imorgon ska det hinnas med mycket, stan och klippa mig, hämta bok, fika med svante och inom Blegis jobb! Alexs ser du detta så ta med mina vantar till ditt jobb :)


Nu ska jag duscha , och stretcha! det behövs haha!



Pusss




Grattis Sabbe till ditt nya korsband ;) nej det är fruktansvärt synd om dig.. grattis på namnsdagen i alla fall.. allltid något.


Kommentarer
Postat av: jonna

Härligt att det är fler än jag som är Andra Avenyn tönt! :P haha! Vilket innebandylag blev det nu då? Lycka till! :)

2009-10-29 @ 11:05:36
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0