Ihihiih

Nu har jag svaret :D:D Det som byggs vid erikslund är en matgrossist firma som flyttar från Hbg hit, :) Tack för det svaret "snickar jävl-n" vem är du förresten :)? ¨

Innan ikväll blev det en joggingrunda runt byn :) så skönt, och förbättrade nog tiden rejält:D Sen blev det Bonde söker fru och Greys :) underbart! Har nog inte funnits ett enda greys avsnitt som man inte bölat till..:P

Innan idag så tänkte jag på hur modig jag faktiskt blivit, jag vågar säga nej vilket jag aldrig gjorde innan, jag kan säga ifrån om jag inte är nöjd med något och idag vågade jag springa genom den mörka skogen:P riktigt bra faktiskt.. men så kom jag på mig själv med att jag är mesig när det gäller smågrejer, som innan så sprang jag på trottoaren vid vägen med lysen, och då ser jag en svart klump framför mig och tänkte att det är väl hundskit eller någon så tog ett steg över men då hoppar "hundskiten" .. det var alltså en baota padda och jag märker att jag skriker till.. mitt typiska tjejskrik utanför ett öppet fönster och hoppar samtidigt. Innan var mitt skrik mer "AAAAH" nu är det "IIIIIIIIHHHH" skär verkligen in i folks öron.

Som  på träningslägret, då låg jag och josse på min luftmadrass och kollade film.. och då skrek jag till,. rakt i örat på henne och det var inte ens mitt högsta skrik och hon har men för livet.

Så nu ska jag öva på att hålla inne mitt skrik..

Idag började jag läsa den andra boken ur twilightserien och säger bara , BEROENDE.. jag kan knappt sluta läsa, har på 2 timmar läst 180 sidor.. vilket innebär att jag säkert läst ut den imorgon, den är på ca 500 sidor. Den är verkligen jättejättebra :) läs den, jag blev kär redan i första kapitlet. Jag vill också träffa en vampyr :)

Ha det gottt alles .. sov gott..

Pussspusss..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha jag känner en av dom som är med i bonde söker fru denna gången :)

2009-10-08 @ 13:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0