Heeej

som det ser ut nu så har jag varit väldigt flitig.. städat huset, förberett min och Svantes lunch ..  Sen när hon kommer så ska jag städa mitt rum vilket kommer ta timmar.. måste sortera och slänga kläder jag inte använder.

Så ja dagens planer är att jag ska umgås med Svante och sen så ikväll blir det träning eller hockey. Tror det blir träning, pappa hade en biljett till mig till kvällens match och hade varit kul att se abbottarna men jag känner inte för att sitta där med pappa och dom och sen så gillar jag att träna och vill inte missa denna träningen innan söndagens match. Vi möter ÄFF på Söndag och man kan väl säga att vi är ganska mycket underdogs i den matchen. Men kämpa kan man alltid göra.

I helgen planerar jag lite innebandy med ett gäng faktiskt. Får se hur många som nappar på det men ett gäng blir vi alltid och vi kör lördag kväll om ni är sugna :) bara släng iväg en kommentar om ni kan eller inte :)

Nej nu ska jag fixa mig ett litet försprång med rummet innan Svante kommer..  som kom nu!

Pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0