Halloweeeen,,

Pappa fyller 43 år idag (kanske 42 :S ) grattis till honom.. han kom precis hem och såg att jag och Sofia städat hela huset. Nu ska jag ta tag i mitt eget rum och få det lite fräscht sen funderar jag på om jag ska bege mig ut på julklappsjakt och fixa någon mer julklapp har redan fixat sofias men sen är problemet att hon fyller år 4 dagar efter så ska fixa födelsedagspresent med, hade tänkt ge henne ett presentkort först på något uteställe i Ängelholm eftersom hon äntligen får handla i baren och lär lägga lite pengar ute. Jag gjorde av med en förmögenhet när jag fyllde år. Men vi har kommit överrens om annat nu så ska hitta något annat kul. Skönt om man kan bli av med lite i alla fall så man slipper lägga en massa pengar i december och så man slipper trängas i julklappsstressen.

Ikväll ska jag åka till Kävlinge tror jag, blir innebandy för hela slanten.. Kävlinge - FBC Engelholm.

Igår kollade jag derbyt mellan d23-d2 och vi tränar ju ihop trots att vi är två olika lag, men det blev 5-5! ;D  Jag måste verkligen få tag i munka så de kan skriva på mina papper..  blir fan inte spelklar om de inte skyndar på sig lite.

Imorgon blir det också lite innebandy men även lite fotboll till sent på kvällen. Efter det vet jag inte hur planerna ser ut .. antingen drar jag hem , eller så drar jag ut med killarna eller så möter jag upp Blegis i stan och drar till Banhof.. dock så är det utklädning på Bh och om det var ett krav så dissar jag nog det..:)

HALLOWEEN ÄR SÅ MYSIGT!

Egentligen hade det varit gött att samla hela gamla "Gänget" och kolla på skräckis sen köra en övernattning allihopa i vardagsrummet..:) men får bli en annan gång..


Vi har redan bokat in en kväll då vi alla ska träffas :) I november blir det=)


Ha det fint.

Pusss & kram..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0