Gym

Vad är det dom bygger vid erikslund egentligen? Någon som vet ..

Läste om det nya gymmet i Ängelholm, wannabe fitness 24/7 gymet, tror detta heter gym 24 och ligger vid metallgatan.. funderar i allafall på att skaffa ett kort där istället för på friskis eller hälsan. Hälsans Hus är riktigt bra och hästlängder bättre än friskis som jag också gymmat på , där är knappt någon kö, och man kan njuta ute i spaavdelningen direkt efter. Men som sagt där är så dyrt och vet inte om jag vill slänga ut 4000 på ett gymkort, när jag kan lägga 1400 kr på detta nya gymmet. Vi får se, tränar mycket redan behövs kanske inte.

Nu ska jag byta om till joggingkläder. Ha det najs

fridens!


Kommentarer
Postat av: Snickar j-vln

Erikslund= matgrossist firma som flyttar ifrån Hbg. Sööök jobb vet ja :P !! (Bäckafarm får det tufft)

2009-10-07 @ 20:50:15
Postat av: Emma

hahah bra du tar tag i frågan älsk! :D

2009-10-07 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0