Frustrerande

... när man inte kan se sin statistik. Någon är helt fel här för mina inlägg försvinner från arkivet och min statistik visas inte. Konstigt.

 Nu ska jag alldeles strax bege mig upp till Möllebacken. Första bussen kommer runt tjugo över tolv, så blir lite kaffe där emellan :) Thilda fyller år imorgon och jag är ditbjuden så jag vet inte vad jag ska köpa till henne idag ! As svårt! Får leta idag efter jobbet.

Skulle egentligen sprungit nu för är så sugen men det hinner jag aldrig :( får bli efter jobbet. Kan nästan tänka mig att jogga hem från Möllebacken men lite dumt att börja springa så långa sträckor redan. Och uppför alla de backarna dessutom. Och till råga på allt så är det asfalt hela vägen och det gör så ont i högran när jag kommer hem igen.

Har fått svar idag från två nya jobb, får se vad de har att säga sen :D


Ha det kalas bra.


Pusss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0