Förkyld.

Godkväll..

Hela kvällen har spenderats hos Thilda där hennes släkt var. Och visserligen min släkt med men på lite längre håll. Vi hade Wiiturnering och jag hamnade i Joels lag, kom tvåa:) inte fy skam. Jag fick dock köra hem lite tidigare då både jag och Minnea kände oss riktigt krassliga. Jag har fått en förkylning av Ulle och Whilma, trevligt haha :) så mitt sängsällskap i natt blir iprenmannen. Imorgon ska jag dock vara redo för en joggingrunda eftersom jag missade dagens så jag dissar feber och allt möjligt. På Lördag gäller det verkligen att vara frisk för då är det match :D

Nu blir det lite vänner , sen ska jag ringa och säga godnatt till Sebastian och sen ska jag sova..

 

Godnatt och krya på er medsystrar! ;)

 

 

 

 

Tro inte att du känner personen mer än vad jag gör för nu visade sig sanningen,jag hade rätt.. hatar att säga "I told you so. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0