Fan vad jag är på gång.

Friday and I´m still not in love...

ikväll har jag varit på familia med sofia.. men köpte absolut inget då jag bestämt mig för att spara.. så fort mina pengar för knät kommer så ska jag lägga undan till en resa..:) sen det andra ska helst inte röras! :)

Nu kollar jag idol, Jojo i mitt fotbollslag tyckte att jag skulle möta upp henne och hennes tjejkompisar på torstens för ett glas vin.. men jag ska köra hela natten så tror jag ska lägga mig tidigt så jag orkar det.. Ska först hämta catrin i stan sen ska jag köra hem Stoffe och Filip. får se hur det går :)!

förhoppningsvis ringer de aldrig så får jag sova ut.. imorgon hoppas jag på att det blir rögle med pappa och Emma, sen förmodligen ut i stan om rögle vinner och om jojo kommer in efter Jons 25 årsfest som homn ville ha med mig på .. men nej , No good idea haha !


 Ha det unnnnderbart


Kysssssssar , haha glöm.. puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0