=)

Dagen idag kan man väl säga avslutades med en joggingrunda sen så hämtade jag ut tredjeboken ur "the twilight saga", och är lika låst i den som den förra , bara läser och läser och kan inte sluta. Jag tog dock en paus när det var "bonde söker fru" men läste i reklamen , och detsamma gäller nu under Greys anatomy! =) dock är inte greys lika sorgligt och bra idag som de andra gångerna! Kasst! 

Imorgon blir det till att springa en runda på morgonen och sen ska jag hämta Emma på fritids. Jag hade också tänkt kolla lägenhet i Helsingborg för vid catrin finns många billiga och jag har sökt rätt många jobb i just Hbg. Dessutom börjar jag gilla hbg mer och mer. Ängeholm är bra att bo i för där är så lugnt och ganska fint men ja jag är ung och ska väl kanske bo i en stad som egentligen aldrig riktigt sover.

idag var jag nära på att få skickat mina operationsbilder till folksam men min fittiga (ursäkta ordvalet) dator förstörde det. PALLA PALLA PALLA PALLA! 


I helgen blir det vitt för hela slanten.. en riktig träningshelg. Sen på Måndag ska vi fira min kära kusin Robin och dessutom har alla lov då så ska passa på att träffa de vännerna som fortfarande går i skolan. Därav Tina b.la !  :D

 Nu ska jag vänta på att S slutar träna innebandy så jag kan ringa och fråga hur det har gått :)


Ha en trevlig natt .. pusspusss


  Pluttan ,du har väl lov v.44?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0