=)

Nu har jag precis kommit hem från Möllebacken. Dagen började med 3 st barn de som går i "nollan" så det blev frukt och lite sånt mys. Vi har även en praoelev den här veckan som heter Hanna som verkar jättetrevlig och bra på alla sätt och vis. Vid 14 tiden kom de stora barnen och då var det mer liv. Ams hade bakat bullar till mellanmålet och alla vi som varit kompisar med Sofia sen vi var jättesmå vet att Ams gör världens godaste mat. Efter mellanmålet så blev det fotboll.. jag och Thilda med de små och det gick som det gick.

Nu ska jag ut och springa den långa rundan, springa bort alkoholen sen helgen. Efter det så vet jag inte om jag ska hem till Blegel, hon har inte hört av sig än om när hon slutar!

Min kamerasladd har mamma fortfarande gjort av med , och min dator vill inte ta mp3:n så får lämna in den. HATAR MP3:er , mitt nästa köp får nog bli en ipod. Det enda som fungerat någerlunda. och jag har en del bilder sen matchen i lördags , lite tråkigt att mamma sabbat så man inte kan lägga upp det. Men de som känner min mamma vet hur hon är.

ja , ombyte gäller nu. Ha det fint för fasen.

Kramis.


 I lördags var det två år sen , men det känns som om det var igår :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0