En dinosauriegroda vi har i våran park, en dinosauriegroda som är så stor och stark ...




Nu har precis Jonna & Emil varit här och hämtat sin väska. Emil är Kon längst till vänster som var med i talang och sjöng. Deras skiva gick på som fan igår när vi festade , eftersom Emil spelar i Salamis. Perfekta barnsånger med låtar om olika allergier blandannat vilket är skitviktigt då många delar sitt liv med olika former av allergier.. Alexs du kanske bör lyssna ? Den första de spelar här är "Dinosauriegrodan" den tillägnar jag mig själv för jag tycker den är grym haha ! Nästa låt de spelar en liten trudelutt av är "Laktosintolerant" den tillägnar jag Svante, haha! 

 flera av deras låtar finns på youtube, och även klipp från svt när de var med där..

Alexsandra deras låt "nötallergi" tillägnar jag dig ;) "JAG FÅR KAALLLA FÖTTER, NÄR JAG HÖR ORDET NÖTTER"



LYSSNA ..  haha man blir så glad :)


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

ååh tack, men e inte så stolt över mina olika allergier ;) haha YEAAAH

2009-10-19 @ 10:14:21
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0