Dumma Sarah

"De ska säkert bara spela godis och äta poker" citerat Sarah Henriksson till Alexsandra Blegel.

"Hon har bröstat sig i piercvårtan" citerat Sarah Henriksson till Tina Olofsson.

"väck mig sen när du har somnat" citerat Sarah Henriksson till Tina Olofsson.

Jag är som jag är alltså .. snubblar på orden hela tiden, och här är top 3 störda citat ! Den översta kom precis. 

Ikväll har jag varit på familia köpte underkläder och en mysig kofta som jag ska mysa i på den långa bussresan imorgon. Dock tror jag inte det blir så mycket mys , mest en massa feeeeeeest! Efter det så åkte jag och mellansystern  till  min boss Erika , och när vi kommer dit har hennes får rymt och efter min och josses skräckdag i fårhagen så vägrade jag gå ut och ta in dom i hagen så ringde erika och alla till slut kom de ut. Jag hämtade lite money och sen så skulle jag leta efter min regnjacka som är försvunnen. Har ni sett en svart/vit regnjacka strl M så hör av er .. vill ha den :( Köpte i alla fall n ny regnjacka , en vit på maxi .. haha billigt och bra .. behöver den imorgon så 100 spänn på att nu när jag köpt en ny jacka så kommer jag hitta den gamla :/ Men man får aldrig för många helt enkelt.

NU avslutas kvällen med idol och FCH-Warberg på tv4 sport.=) sen ska jag sova så jag pallar hela dagen imorgon. Katastrof om man skulle försova sig.

IMORGON lär vi inte hinna höras i alla fall så ha det underbart och håll tummarna för att killarna och vi kommer hem med 3 p imorgon efter första kvalmatchen :)

Ha en trevlig fredag kväll.

Pusss & Kram.


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, dom hade jag glömt! :P

2009-10-09 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0