Damp damp damp

Blir så jävla trött på människor som inte kan ta diskussioner. I detta fallet var det så att jag och "någon"  hade planer på att ses i helgen men enligt "någon" så skulle jag komma imorgon när "någon" hade jobbat klart.. helt okej tyckte jag tills jag fcik veta att personen jobbade till 23 , mm kul för mig att sitta en hel lördag och vänta till kl 23 för att åka dit för att se en film sen hem igen :S så jag kom med förslaget på söndag .. nej då orkar itne personen i fråga för han/hon jobbar dagen efter och vill bara vara hemma.. trots att det var bio som slutar 20.00!  jajja så tar vi diskussionen om att han/hon har samma skyldighet att ta sig till Äholm som jag till Hbg nej när det kommer på tal så blockar han/hon för att han/hon inte har ett bra svar!
Men du ... nu är det över ! Ha det skit.




Nu fick jag avreagerat mig.



 nu har jag mest tagit det lugnt.. ska se om det blir innebandy ikväll för det avgör hur lång runda jag ska springa idag så hoppas Thilda hör av sig strax.. annars blir det nog bara fylletaxi i natt ;P

Have it

pusss











Varför är man inte filmstjärna ? :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0