asfaltsknä

Skulle laga mat och kom på att det tog ca en timme så medan maten var i ugnen så sprang jag en runda. Tyckte mörkret var lite läskigt idag s¨tog en massa omvägar så man kom vid gatubelysningen vilket innebar att det blev en ganska långrunda i snabbt tempo på bara asfalt ..:/ det innebär alltså att imorgon kommer jag nog ligga och kvida över ett svullet och ömmande knä :( Mitt knä hatar asfalt mer än något annat ! Men ja det får det dumma knät ta helt enkelt för samtidigt som jag springer så bygger jag upp muskler. 

Jag ser verkligen framemot duschen som komma skall för jag är riktigt svettig. Vill känna mig riktigt ren och lägga mig i ett skönt nattlinne med flätat hår så har man fina lockar imorgon ;) 

Jag har kollat upp jobb i malmö och Stockholm idag. I malmö finns där björn borg butiken men det söker jag endast om jag funderar pöå att plugga där annars så ska jag nog söka ett jobb uppe i stockholm och sätta mig i lägenhetskö =) Vill till storstan något år i alla fall:) 


Nu ligger bilderna från helgen (inte bowlingen) uppe på faceboooook :) 


Ha en trevlig kväll.

Pusss & K 




 
This one I like.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0