AAAAAAAAAAH

Jag gillar inte att vara sjuk, den här känslan att man är trött hela tiden och att huvudet väger 100 kg. Jag ska dock trotsa alla sjukdomskänslor och köra till Blegel ikväll.. blir nog en sen kväll där men längesen vi träffades nu så ska dit. Hon vet dock om att jag smittar med min förkylning så hon gör detta på egen risk :)

   
Jag ska snart gå en liten runda, botemedlet är nog friskluft. Imorgon är det bowling med mitt älskade lag (eller i alla fall vissa av dom) sen så är det nog fest men ganska så dåligt planerat då vi inte fixat något ställe efter för de minderåriga så det får jag väl fixa antar jag eller så får det vara orättvist!

Nu blir det promenix. Pussiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0