TT - Tråkig tisdag

Tisdag..

Min fot är fortfarande cp så ingen träning idag .. gillar inte det alls. Får hoppas på förbättring strax.
har fördrivit lite tid med andra avenyn och svensson svensson .. ska kolla vidare på det snart. Skönaste serien alltså och hela ligger ute på tuben.

  Lyssnat på julsånger hela dagen med och längtar verkligen. I år ska mitt rum bli sick pyntat haha .. massa lampor och tomtar ska även få in en julgran här.. får leva rätt tight alltså ..

Jag tycker lille julafton är nästan lika mysig som julafton .. det är den 25 julkänslan försvinner för då är man as kalas ute i stan med vinglaset i högsta hugg sen blir det nyårsafton. En kväll som jag inte ger mycket för längre. Tror den riktiga nyårskänslan kommer igen när man är äldre med ett stabilt förhållande. Känns så i alla fall.

fick stäönga av julmusiken nu för självaste grinchen skrev till mig på msn - Madde Wickman . hahha !

Dagens låt : Down - Jay Sean , Lil Wayne ..

Annars ikväll blir det Desperate housewifes och Andra Avenyn , ska lägga mig tidigt ikväll hade jag tänkt. Har hyrt hem Hannah Montana the movie så ska se den ;D Ja ni får säga det, jag är en jävla lök.. men det är faktiskt rätt rolig humor.

På torsdag vill Johanna ha med mig på torsdagsklubben på ´BH men är min fot okej så blir det innebandy ..hade varit kul i alla fall..

Nu ska jag käka en knäckemacka och beställa hem ett nattlinne jag kollat länge på :)

Ha en bra tisdag..



Amääändy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0