Torsdagkväll

blev en runda på väla idag .. köpte julkalendrar till mina systrar snäll som man är och sen så köpte jag fuktighetskräm och en ny salminglinda till innebandyklubban.. får se om greppet blir bättre. HATAR NYA LINDOR fy fan .. hade hellre köpt begagnad om man kunnat det..

På väla stod jag och Maddis vid Laila Bagge , säger bara woooow, hon är snyggare i verkligheten helt galet.

Efter väla hämtade jag Blegis så stack vi och hämtade bilen jag ska ha  helgen. Tog säkert 15 -20 min innanvi körde för jag kunde fan inte komma ihåg allt med automataren. men hem kom jag och Blegel med! Sen efter det var det möte med innebandyn.. vi fick sagt de vi tyckte var fel och även det som var bra. Fick veta att tapper inte ska spela med oss och Jullan ska spela i fch så hon slipper pendla :'( lite tråkigt.. särskilt Jullan är en så stark ledargestalt så henne hade vi behövt samtidigt som vi behövt Tappers talang men men ..  Får lite nyförvärv som kommer tillföra mycket i alla fall :D 

   Imorgon är det fredag :D


På lördag blir det fest hos Fia :D hela gamla gänget samlas :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej Sara! Hur går det för er i serien? Jag är grymt sugen på att börja spela innebandy i år, hade varit perfekt om man kunde kombinera hockeyn med innebandy. Har du någon mejl där man kan kontaka någon ledare eller det är bara att komma och träna för att sen se om man platsar? ;) Kram

2009-11-27 @ 16:21:51
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag har spelat med Åby IBK men det var ju 5 år sedan. Men har alltid spelat på skoj och min styrka i hockeyn är tekniken med klubba och puck. Men får kanske kolla en match först och se om jag hade platsat :P Kan inte imorgon tyvärr, spelar först hockeymatch hemma sen kalas. När har ni nästa hemmamatch?

2009-11-27 @ 18:17:00
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0