Torsdag

Har precis tränat.. fick ignorera smärtan i armen och det fungerade dock så har jag sinnessjukt ont nu.
det var en ganska så rolig träning idag faktiskt. Först doppboll med tennisboll som uppvärmning --> standard. Efter det så var det snabbhet.. löpa i sidled, baklänges och ryck .. efter det så var det en snabbhetsövning till i par. Jag och min syster .. tss..

Efter det lite övningar sen spel! :) fick spela med Julia hela träningen och det gick faktiskt bra men jag känner mig osäker fortfarande, känns inte alls bra. Dock blir det match i malmö hela kvällen imorgon och på lördag match hemma.. pirrigt.


Imorgon måste jag köra till Jooooohannis med hennes saker.. ska bli kul att träffa henne med, blir inte så mycket nu när fotbollssäsongen är över :( vi skulle egentligen kollat match ikväll men min innebandy var i vägen.


Nu blir det mys i soffan<3

Ha det kalas ..

P&K




Saknar sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0