tidig julafton

jag är så sur nu ..  min pappa såg sin jobbekompis som någon datorgud så han tog med sig min dator till jobbet.. hans kompis fixade och trixade med den .. Han sa att han fixat mitt internet , men nej det suger fortfarande .. har hela tiden sagt att det är kabeln det är fel på inte min dator.. Sen så snackade snubben om att jag hade hundratals uppdateringar som jag inte fixat så det gjorde han och han sa att min dator skulle vara sjukt mycket snabbare.. är den det ? Nej , segare än vanligt. Blir så suuuuur och besviken måste lämna in datorn..

   Något mer glädjande är att vi var och hälsade på min "farfar" ikväll, blev lite gött snack.. inte så kul men trevligt. Varje gång man varit där så har man fått med sig något hem .. pengar, något annat utav värde osv. IDAG fick jag tillgång till deras mercedes hela helgen , husnyckel  och en mobiltelefon :P haha .. snacka om gött.. mobilen har sofia nu medan hennes är sönder. Men på fredag ska jag vara i deras hus och chilla :) Fick tillgång till barskåpet hur mycket jag ville ;P
  blir dock inte utnyttjat då jag ska köra biiiiiil ;)


min träningsvecka ser väldigt oklar ut.. kan inte träna med foten som det ser ut nu. Dock ska jag kunna köra armar och magepass på gymmet.. så lite får jag utav det.

Nu ska jag somna till sex and the city och hannah montana .. =)

Pusss på kinden.



 min mysiga kise är mitt sängsällskap i natt .. mjaaaau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0