the last bloggis.

Sv på kommentarer- Lina o Tina.. har druckit alla de andra gångerna och då har det hjälpt och verkar även fungera den här gången med :) Så snart är jag kvitt detta jävla skitet.. men var det inte borta imorgon så sa hon att jag skulle åka till vårdcentralen. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag bara försöka en dag till ;P


   Ikväll fick jag ett ryck och stack till familia med Mr.Hagerman (Mattias) & Mr Bengtsson (Kristoffer) Skulle hitta en innebandyklubba (X3M, shooter) och nya Asics ljusblåa (skor)!  Hittade inget av det, Intersport på Familia suger röv.

Annars ikväll har det bara varit bonde söker fru , Sthlm-Arlanda och Greys ! =)

Imorgon är det Torsdag , ska se om det går att träna innebandy imorgon i så fall är det prio 1 annars blir det gymmet och köra överkropp sen ner till hallen på möte med Karlberg. Kanske blir väla med Elmaddo sen ska jag hämta min farmors bil.. automatare inte kört det innan , får se hur det går!
   Tänkte även vara lite snäll och städa hos dom imorgon kväll.. eller på Fredag när Bengan dragit till Deutschland. Sen på kvällen blir det fredagsmys.. film film film :)

Måste handla julklappar nu med..  plus födelsedagspresent till Sofia ... Ge mig förslag!


Sov gott .. goodnight , don´t let the bedbug bite. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0