The day after

Sjukt rolig kväll igår.. kul hemma hos Johanna på hennes förfest sen åkte vi in till stan med förhoppningar om att komma in på 57:an stod och fjäskade hur länge som helst.. och bakten gav inte med sig, sen så stod en vakt bakom som jobbat på vår skola innan, Ronny.. som var helt sjukt kul att träffa så sa han till vakten att jag och Alexs fick komma in trots att vi diffade på ganska många år.
Så dörrvakten tog mig och Alexs åt sidan och sa att han inte ville höra att vi varit inblandat i något skit där inne, så vi kom in :) Och där var galet kul.. Dans konstant och blev bjuden på hela kvällen känns det som :D

Även kul att träffa lite gamla bekanta från örkelljunga :D Blir ju inte att man träffar dom längre , grannar och så.. så det var trevligt.. lite för trevligt kanske huhu.


 Idag ska jag bara försöka komma hemifrån för jag orkar inte med mina föräldrar och verkligen inte min yngsta syster som har blivit helt fucked up. Hon slåss och skriker och är allmänt dum i huvudet ..  Mamma och Pappa ska vi inte ens tala om..  sofia är den enda som är okej.


 Eftersom mina dumma föräldrar läser min blogg så kan jag inte skriva var jag ska vara ikväll men det är på en annan ort i alla fall ! :)


 Ha det göttisch.


Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0