Söndagsklubben

Söndag igen , :/ inte kul alls.

Ska snart få med mig min syster så vi kan köra och jobba lite. =) Efter det så blir det ner till fotbollstjejerna och säga hej till dom. Jojo ska träna idag och Lena så dt är därför jag kör dit :) längesen man träffade dom nu. Sen samling 18 i FBC´hallen .. spelar i Ängelholm idag .. hade varit skönare att spela i strövelshallen .. den är mindre och ska jag vara forward ikväll i fbchallen då är jag död.. fy fan den är så stor haha! ÄR man då helt vilse på sin position så blir det inte kul.

Imorgon ska jag övertala Blegis till att träffa mig , behöver tips och råd från henne :) och vi måste se flickan som lekte med elden nu när trean kommer så ska be stoffe ladda hem den till mig ! =) fick även se lite av baksmällan igår , sarah och Alexsandra humor på den kan jag lova er haha ..
  Även Tina humor!!!!!!! nog mest Tina humor faktiskt ;P


 nej nu ska jag ut och leta efter tinas skinnhandskar sen blir det hard work work.

Pusss på er,







  snygga miner på maddsi och Blegis.

Kommentarer
Postat av: Tina

haha, tina humor är bäst ;)

2009-11-22 @ 15:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0