rörig lördag

Vet inte vad felet har varit med mig idag. Skulle hämta Filippa halv nio imorse, fick smsa emmas mamma och höra så det passade att vi kom tidigt, kom till filippa vid nio, la fram alldeles för mycket pengar på Maxi körde till Lund som gick ganska bra. Hoppar in i hissen och ska upp till våning 9 , vid våning fyra stannar den och jag hoppar ut och filippa fick dra in mig fort som fan .. sen när vi är på våning nio som jag var säker på att vi skulle till så gick vi till en städerska som skickade oss till våning tio. Äntligen hittade vi Emma i hennes lilla rum :) Den lilla stackaren såg så hjälplös iut.. fy för , inte sovit eller något men ja vi satt och snackade lite gött i alla fall, jag , Filippa, Emma, Sandra och Ingela. 

Körde hem , gick snabbt och bra. Släppte av Filippa på Väla.. Hämtade Sofia åkte till Familia, Väla & SKopunkten.. Kör på e6:an ---> helt rätt.. men sen kör jag av på e4:an :S hamnar i Östra Ljungby och Sofia som hade bråttom så fick köra en jävla omväg hem.

NU är jag hemma och har ont i huvudet. Blir sjuk av sjukhus. Funderar på att dra till gymmet och springa på rullbandet ett tag .. hellre det än att springa i mörkret. Sen kommer kanske Svante (?).. Ska ta det lugnt.


Pusss & kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Hur är det egentligen med Emma?

2009-11-08 @ 01:50:26
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0