"Once you go black you never go back"



Jag var på gymmet en snabbis ikväll.. träffade Behar där. Jag gymmade verkligen inte alls länge idag. Man känner verkligen att kroppen behöver vila. Mina ben är ständigt som spaghetti helt sega. Efter gymmet körde jag till min absolut bästa vän Fröken Blegel. Vi hade det riktigt najz, kollade på Ullared =) Morgan , Morgan.. stackars människa. Nästa gång jag är på Ullared så ska jag leta upp den liraren. Måste vara världens mest ensamma människa som spenderar sin lediga dag på ullareds parkerings bilbingo. Hans kommentar "Vi som inte riktigt lyckats på jorden får det kanske bättre i himlen" fy sören så sorgligt :(

Efter Ullared kollade vi på Helens små underverk.. den filmen är verkligen jättebra har säkert sett den 550 ggr nu! Kvällen avslutades med lite kvarteret skatan klipp och CIRKUS MÖLLER.. haha fy fan vad det är roligt . Älskar verkligen det ! "Er do oskult?" 

Nu blir det sängen =)

Kommer aldrig somna , men ska vrida tillbaka dygnet genom att gå upp senast 08 imorgon. Blir kanske en sväng till gymmet på morgonen eller bara en vanlig prommis.

Ha en underbar natt .. sov gott.

Pusss och Kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0