Ohyeah

Fick precis en ganska så rolig kommentar förmodligen av en nerdrogad fattig 15 åring med alla bokstavskombinationer fel i skallen.. haha kan inte annat än skratta.. tänker inte ens publicera den för man ser inte vad det står.. gå och dö istället :)




Idag är det tisdag.. tisdag tisdag tisdag..  Emma läggs in i lund idag , sen opereras hon imorgon. Kommer gå superbra :)

Annars idag så har jag mest tagit det lugnt, sökt lite jobb men inga jag kommer få då jag inte har utbildningen som krävs. Nu ska jag bara komma på vad jag vill bli :P Funderar på att bara läsa lite kurser och sen läsa vidare till lärare kanske. Inget jag har velat bli direkt tidigare men tror nog det yrket hade passat mig. Polis är fortfarande drömyrket men med min pessimism så blir det inget av det ;D


NU ska jag spränga högtalarna till go musik sen ska jag städa mitt rum, laga något att äta innan träningen, Packa toolbagen , springa en runda innan träningen , träna innebandy i strövelshallen, springa hem från träningen, kolla tv, sova! :D  Hela min dag nerskriven på mindre än en minut :)


 Have it ffs.

pusss



   Hola Pretty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0