nothing special

morgonen började med ett par timmar på gymmet tillsammans med Malin. Helt okej gym faktiskt med bra och trevliga instruktörer. Den ena visade mig en maskin som helt har dödat mina armar, vågar inte föreställa mig smärtan jag kommer ha imorgon då det dessutom är innebandyträning.. fy fasen säger jag bara !

Någon som är bra på det här med kodmallar ? Min statistik visas inte längre och blogg.se sa att det kunde bero på arr det fattades en kod.. jag har koden men vet inte hur jag ska göra det rätt.. om du kan hjälpa mig så får du instruktionerna jag fick & koden.. Lina du kan väl sånt skit ?


Nu ska jag bädda ner mig med one tree hill.. och i natt ska jag hämta Marcus på  stationen i Äholm.. :) Sova innan dess i alla fall..=) Sen är det bonde söker fru ikväll och GREYYYYYS :D:D:D



Have it YAO!



pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0