NATT!

Kändes verkligen helt fel att gymma så sent på kvällen .. men samtidigt var det skönt. Ett helt gym för sig själva ( jag och Malin) Michael Jackson i högtalarna och en del skratt.

Nu sitter jag mest och uppdaterar röda kvarns hemsida så jag kan vara med på att få biljetter till "new moon" tror de släpps i slutet av veckan. Orkar inte vänta en dag till..  En massa bra filmer som jag inte hunnit se. Flickan som lekte med elden skulle jag & Alexsandra se lovade vi oss själva men om två veckor släpps den tredje filmen haha , hänger inte med. 2010 kommer sex and the city uppföljaren med :D också något att längta efter men inte ett lika stor begär!

Måste sova snart.. gymet med Malin imorgon bitti.. redan halv nio har vi bestämt. Efter det ska jag hem till mormor och duscha och så där sen ska jag vaccineras ! Ville inte träna armarna ikväll för ville inte riskera att jag har träningsvärk imorgon. :P

NU blir det sängen !

Pussis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0