Måndag

Måndag igen .. Måndag brukar innebära tuff gymdag.. men inte idag! Har en inflammerad fot =( Gör riktigt ont måste jag säga , inte bra alls! Igår spelade vi som sagt match .. vi spelade verkligen riktigt riktigt bra.. förutom kampen framför mål så var det välgodkänt.. Vi gick dock inte vidare i DM utan den chansen fick D2 istället .. gött för dom :) 

   Efter matchen åkte jag till Jonstorp..

Sen somnade jag .. vaknade sent idag med.. MEN ... UTAN HUVUDVÄRKEN :D Behöver kanske inte uppsöka läkaren denna veckan =) Frisk luft har gjort susen. Dricker även mycket mer vatten nu vilket är bra när jag tränar så mycket.

Passar Emma just nu,  hon hade en kompis med sig hem efter skolan idag .. sjukt söt måste jag säga..  men nu har de då ritat på väggarna i emmas rum ser sådär ut..!


Ikväll ska vi till Båstad och fira min styvfarfar pallar egentligen inte men vafaaaan ..  ställer upp  !


Det var allt för idag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0