Lördagsmys

Fredag: Helt perfekt fredag , blev tres och sen bio med Tina :) På bion fick Tina ett jävla stolpskott bredvid sig som bara smsade hela filmen så Tina fick säga till henne . I början av filmen skulle hon fotta så hade hon blixt. fett förbjudet.. fjortisjävel. Filmen var riktigt bra tycker jag :) men vafan har jag läst böckerna förr.. filmerna blir ju inte lika spännande när man vet vad som händer.. jaja man hade tid till att njuta till vampyr-edward i alla fall. Så mysig istället, och snyyyyygga kroppar som fan!

Lördag: Vaknade sent, Malin kom och hämtade mig sen var det samling i Hjärnarp. Vi visste att det krävdes att vi gjorde vårt livsmatch för att vi skulle kunna vinna.. vi mötte en massa gamla elitspelare med 10 spelare :S de var tre femmor, frustrerande.. Vi förlorade alltså om ni inte förstod det.. Idag var jag forward hela matchen sög riktigt hårt måste jag säga. Kom in i det bättre i tredje perioden. Gjorde en jävla idiotpass så tänkte att jag skulle gottgöra det med ett mål.. då är den jävla stolpen i vägen , jag har världens otur..  men ja denna matchen glömmer vi ganska snabbt och tar med oss till imorgon då vi möter FBC i dm , åttondels. 5-5 sist .. får kämpa röven av oss imorgon.

Just det.. matchen var lite väl lång idag efter nio minuter  i första skadade sig Linnea .. nacken fick en smäll och ingen ville ha det på sitt allvar så Johan ringde ambulansen , som inte hade detta som prio 1 så de kom sent. När de väl kom så tittade de till Linnea så hon kunde röra armar och ben sen fick hon sätta sig upp så det var ingen fara .. men ja bättre att vara på den säkra sidan så fort nacken är inblandad.. matchen var framskjuten väldigt mycket  så kom  hem för inte så länge sen trots att matchen började halv tre.

Såg precis att Rögle ledde med 1-0 får hoppas det håller i sig.


Ikväll .. ja , alltså fest blir det ju inte med tanke på matchen imorgon.  Får se om kvällen avslutas i Jonstorp eller Helsingborg.. håller på helsingborg ;)!


 Duschen kallar..


Ha en trevlig helg.  xoxo. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0