Läs inte.. inget vettigt

Ba Ba Ba .. Sommaren 09 ooooh yeaaah.


I natt var jag lite taxi vilket ledde till att jag somnade sent och vaknade sent. Strax ska jag och Malin köra till gymmet och hämta ut våra kort sen ska vi till innebandyn och svettas! =) Chansar och hoppas på mycket spel idag , om jag kan få fortsätta vara back , fick vara det förra träningen i alla fall :) Mycket roligare och mer spännande ;P!

Missar dock mammas pojkar ikväll men det får jag se imorgon istället... helgen blir fylld av träning  =) Och utvecklingslaget möter FCH imorgon, så ska kolla på den.. hade fått vara med där om mina papper varit klara men de är dom väl till helgen..

=D


S

A

R

A

H

Blev ett ganska så misslyckat inlägg det här... 

 Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0