kVÄLL

Ibland får greys ens mage att vända sig.. jag är grymt äckelmagad och idag handlar det om brännskador, mindre kul kanske! Ändå tittar man!

Jag fick min kallelse till vaccination idag , ska dit på Måndag för just nu om jag håller mig frisk så ska jag nog vaccineras, vafaan jag hade lätt kunnat ligga en vecka i influensan men vill inte vara så självisk och inte tänka på alla jag kan smitta.. fungerar vaccinet så kan jag ju hindra att andra med diabetes osv att bli sjuka.. de som har drabbats hårdast . Min mosters man är diabetiker och någon på mormors sida med så ja jag ska vaccinera mig! Trött på alla jävla myter om att man börjar snacka backlänges blir förlamad osv.


Imorgon blir det träning x2, fredagen fortfarande oklart.. inget festande i alla fall och på lördag ska jag först till Lund och hälsa på Emma :) Kan vara kul att få sällskap på helgen =) Så jag och Filly ska dit..

 

 HAVE IT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0