Innebandy<3

Tränat innebandy ikväll.. var en ganska lugn träning för oss backar då vi tränade mycket på att utstråla en säkerhet när vi hade burpress så det var nyttigt, och johan är helt sinnessjukt bra på det så det var kul att se ett ex proffs göra en sånn sak ;P

Neijen körde också lite fys med oss .. mest för överkroppen och det behövdes! Hoppade även hopprep vilket var jobbigare än man trodde, så ett hopprep ska jag köpa i veckan.

   Tycker att det är lite roligt att ens förra idol är ens tränare nu ! :P lite skojskoj.

Nu är det DH som gäller och sen så ska jag kolla lite på andra avenyn! :) sen ska jag försöka somna eftersom jag ska gymma imorgon förmiddag med Malin! Sen ville Svante träffas en stund så det ska jag nog också hinna med.

   Jag kan ju säga att jag vet inte alls vad som händer med Ängelholm, ska inte lilla Ängelholm klara av att ha öppet på barer m.m när det är storhelger pågrund av att Ängelholmare blir dumma i huvudet så fort de får sprit i sig ? Denna helgen har varit fylld av skit, en massa slagsmål i hela stan, en man blev nerputtad från nybron (??????? WHAAAAAAT LIKSOM) och Neijen råkade ut för det värsta jag hört på Banhof.. säger bara fy fan !!!! Och detta var p.g.a de man ska kunna lita på ute .. ledtråd: Låtsas poliser i gula tröjor.




Out with the old and in with the new... har inte hunnit inviga mina nya uggs än .. får se till att göra det så man blir varm om fötterna. :) 


 



                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0