Innebandy

Torsdag..

kan säga som så att jag är fruktansvärt besviken på en kompis till mig.. jag står för vad jag har sagt men att du inte kan hålla något som sägs i förtroende suger..


  Blir innebandyträning ikväll för att komma på lite andra tankar.
Sofia babe ska träna med oss idag :D:D fick ett sms av henne  : "har du skor jag kan låna av dig"? .. haha , jag bara ja joo det har jag .. sen efter ett tag får jag ett till.. "Kan jag få låna en sport BH av dig ? Bobby har ingenting till mig haha"  .. så fick packa ner en sport BH med , tur man kan dela med sig haha!

Nu ska jag fixa till mig.. ser ut som skit men det får man göra när man tränar :)!

Ha det gött..

Pussshej.


Grattis , seeeeeb, Annaa oo Leeeeenaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0