Godmorgon.

Torsdag..
Vaknade 08 idag.. skönt.
Idag är jag faktiskt orolig för foten på riktigt. Mina tår gör verkligen jätteont:S Precis som om smärtan under foten har gått upp och satt sig i tårna! Blr ju inte bättre med dagarna så man bör kanske söka hjälp innan det bli värre.

Idag ska jag i alla fall till väla med Madde. Ska se om jag kan hitta en julklapp till Emma och Sofias födelsedagspresent. Så är det gjort liksom. Gillar inte riktigt att Sofia vill ha en tunika för hittar ingen fin någonstanns. Jag funderar på att köpa en sammetsklänning haha! Bara för att se lite extra barnsligt julig ut. Sen har de fått in jättesöta t-tröjor på cubus med snögubbar på :P ska nog ha en sånn med. Köpte ett läppstift igår .. ur idadoras vinterserie. ¤ älskar den serien nu kan jag säga.. riktigt vintrig.

FÖrst blir det duschen innan jag kan tänka på väla i alla fall..:) Hörs ikväll.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0