Fredagen den 13

FREDAG!

Nu är det helg :D

hade ställt in mig på att åka till Malmö ikväll och spela match mot KFUM men självklart så har min övergång trasslat till sig igen .. men den 14 nov är jag klar.. imorgon alltså :D:D  Ikväll blir det till att jogga ner till fotbollsträningen och vara med och lattja lite. Har min stora comeback imorgon mot Malmhaug hemma så jag ska inte vara trött i benen därför kommer fotbollen inte bli mega seriös för mig ikväll..

fredagen den 13:e idag och med tanke på att jag är världens mest otursdrabbade människa så jag passar mig för allt idag. Började dock inte bra då jag satt och plattade håret och tappade plattången mellan benen(aj!) så jag har ett långt brännmärke på insidan av låret nu haha .. sen så var det de här med licensen..visst tur att jag slipper spendera kvällen i malmö men otur att jag inte fick lite matcuuppvärmning inför imorgon. hoppas innerligt på att jag inte skadar knät på träningen ikväll, fattas bara det den 13:e!  Men det accepterar jag inte !

Träffade inte Johannis idag heller :/ det får bli imorgon .. och då kommer det bli av!:P

Måste också köpa nytt knäskydd.. (behöver inte knäskydd egentligen men det är en psykiskgrej jag inte lyckats bli av med)  och nya innebandyskor.. ska ha asics som vanligt .. de enda rätta ! :)

NU ska jag kolla klart på min film som jag startat ! Vi hörs av. Ha en härlig helg annars!

 

Pussar

 

 

(btw, planerar en liten roadtrip till växjö med trevliga människor..:D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0