Fredag

I förmiddags var jag på väla med min syster .. skulle kolla på skor och jag hittade ett par stövlar som kostat 900 kr innan men nu var de sänkta till 600 , perfekt tyckte jag men tror att anledningen var att de lätt blir märken i dom så får se om jag ska leta efter andra eller slå till.. Plus att storlek 38 var obekväm , 39 sådär så egentligen skulle jag haft 40 men det är ju fan förnedrande så jag kör isåfall på 39:orna.

Efter väla hämtade Malin upp mig så stack vi till gymmet.. jag såg ut som värsta bombnedslaget .. slarvigt uppsatt hår, pannband och osminkad.. man måste ju inte fräscha till sig på gymmet liksom.. men precis innanför dörren så ville gym ägaren ha ett kort på oss så det var bara att stå där och se dum ut.. körde mest ben idag sen sprang jag en bra stund på rullbandet.. körde värsta magdödaren med så imorgon är det nog härlig träningsvärk.

Ska försöka få med oskar dit imorgon så han kan hjälpa mig för han är skitbra på allt så han kan nog ge mig lite tips :)!

Annars är Malin the best !

Nu har jag duschat , snart kommer svante och då hoppas jag hon har med sig min plattis så jag kan fixa håret någorlunda bra sen ska vi till innebandyhallen och se när utvecklingslaget förhoppningsvis vinner..=) Idag blir det dock tufft.

Efter matchen ska jag bara chilla framför en bra film.. denna helgen ska det bara njutas ! Missar dock idol.. mindre bra!

Ha en fantastisk fredagskväll..  Puss och Kram.. Imorgon kör jag och filly till Lund så detta kanske var sista gången ni hörde ifrån mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0