Efterlyses : Armband

Nu har jag gjort mitt och vaccinerat mig .. inte alls farligt! Känns bra , men lägg ner snacket om att det kan hända att man blir förlamad och helt plötsligt går baklänges.. = MYT! Tål ni ägg så har ni inget att vara rädd för då de framställt vaccinet på ägg!


Tog ungefär 1 min att vaccinera sig men sen var man tvungen att stanna 20 min och ta det lugnt.. ren rutin antar jag!  Nu har jag precis kommit hem. Ska åka en snabbis till familia sen och kolla lite .. sen blir det fotbollsgalan ikväll.

Vill inte missa första inomhusträningen på Fredag :( men ka lira i Malmö så måste väl antar jag :/ kasst as hell.

 Hannah Montana på TV , ;) Bye bye .



 
Saknar mina armband.. var är dom!!

Efterlysning :
*Plånbok
*Svart och vit regnjacka, märket "my wear"
* Armband med religiösa motiv, from croatia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0