aaha.

Min helg !

Fredagen var nice!

  I Lördags började dagen med att jag, Sofia, Issa, Emelie , Nettan och Maria spelade innebandy. Efter det var det julmarknad och jag som har sjuk tur ibland vann lite saker som de andra störde sig på ;) sen efter det stack vi hem till fia.. gjorde en lek sen fika jag fort och begav mig sen till fotbollsträningen. Skyndade mig tillbaka till Fia och då började festandet.. god mat som Nettan gjort, vin i mängder.. ja det var bara en liten liten del av det hela.  Sen var det utgång i Ängelholm men Svante och jag fick köra hem ganska snabbt då jag var jätteförkyld.

Igår (sön) så åkte jag och min syster och jobbade lite sen hann jag precis hem innan Blegel ringde och frågade om vi skulle göra något. Blev att vi åkte till Munka och kollade innebandy. Hanna spelade cup. Gick som det gick för dom.. saknar faktiskt att träna ett lag.
Efter innebandyn åkte vi hem till Alexs och kollade på ensam hemma :D toppen.. julmys på riktigt.

Idag är min förkylning värre än någonsin..  huvudet känns stendött, ögonen rinner och det gör näsan med. Dock hade jag velat komma iväg till familia idag och hittat lite julklappar..

veckan :

Mån- maybe familia, köra till stoffe och lämna film.
Tis- innebandyträning(?) 
Ons- gym, Kolla innebandy med Jojo.
Tors- innebandy(?)
helgen - öppen för förslag :)

nu ska jag ta en varm dusch och sen göra allt för att bekämpa denna förkylningen =) Blir vitlök ikväll känner jag!

haj oh ivaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0