18 November

Onsdag.

Allt jag skrivit precis försvann så försöker igen !!!!!

vädret suger ganska hårt.. men ändå mysigt att höra regnet mot fönsterna. Jag var egentligen sugen på en joggingsväng ute i regnet men det är för kallt. Istället får det bli löpbanden på gymmet som suger fett! Inte alls skönt man bara springer och kollar på tiden och hoppas på att den jävla halvtimmen går fort. Det som är bra med löpbanden dock är att man kan välja olika program. Jag brukar välja "beachrun" och den tar död på benen haha .. samma känsla i benen som när man sprungit med laget nere ¨på stranden.

Glömmer aldrig det då när vi åkte med innebandyn till klitter och sprang en runda på stranden , jävligt lång måste jag säga.. och sen upp för alla sandkullar. Efter det spelade vi innebandy i sanden. Skitjobbigt för armarna och sen slängde man sig i havet och spelade tennis och sånt :) nice.. saknar sommaren!

Som sagt det blir gymmet idag .. alternativ 1 : åka till friskis med Ollie och Maddis.. nackdel: mycket folk, man pratar mer än tränar.

Alternativ 2: åka till det egna gymmet, gym24 .. gymma ensam på ett hyfsat lugnt gym. Nackdel: Absolut ingen att prata med om inte någon av ägarna är där. Malin jobbar :(

Ikväll blir det Sthlm-arlanda, bonde söker fru och Greys anatomy! :)

 jag har börjat gilla lite musik jag inte lyssnat på förr.. :) har fått inspirationen från twilight filmen ;) haha .. den är udda och inget man lyssnar på för ofta men ibland känns den musiken så rätt.. lägger in klipp:)

Nu ska jag hitta gymkläder =)

Pusss o kraaam

 

  Min favorit :D



 Inte min stil alls.. haha men man lyssnar ändå ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0