You don´t know what you´ve got til your missing it a lot.

Tjabba Tjena.

Nu är det fredags kväll och vi kollar hockeyn :D heja sverige , går ju inte så bra just nu men det löser sig säkert! Nu är jag, Filly och Alexsandra här hemma hos Alexs och snart kommer Emelie och joinar oss :) ska bli trevligt, 
  Kvällen började bra, hämtade käk på Bennys och passade på att fråga Caroline som jobbar där om jobb i sommar :) och hon sa att de kanske blev att jag skulle jobba där i sommar och kanske i fortsättningen med :D helt plötsligt ser bil , semester och l'ägenhetsplanerna mycket ljusare ut :) Pappa var där nere och lämnade mitt CV med och då hade de sagt att jag hade en liten fördel ;) det gillas , huhu !  

    Imorgon är det derby mot strövels, måste verkligen vinna :) Jag sover hos Alexsandra i natt , sen ska jag hem hyfsat tidigt imorgon så jag kan fräscha till mig sen är det in på IP :)

 ska bli gött att träffa lite folk ute ikv'äll som man inte snackat och lagt märke till på ungefär ett halvår ;) detta gillar vi ;) det är ju nu man ska leva livet har jag hört, men njaaae , sarah vet att den rätta för henne bara är 15 min med bil ifrån henne , så hon tar det lite lugnt nu :) 


Ha det kalas bra !

Pusss



I miss you a little bit more for everyday that passing by !


Kommentarer
Postat av: alexsandra

hahaha jag dör så roligt inlägg ! LOOOOVE på hög nivå alltså

2009-05-09 @ 14:14:15
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0