Yeeah

Jag fixar med min talanalys nu , och ja Obamas tal var sjukt bra men herregud vad svårt det är att analysera det och få med allt som Heinrich vill att man ska få med. Tycker det är sjukt svårt och nu är jag bara på Obama delen, sen ska jag analysera M . L  Kings tal och där handlar det i och för sig om att acceptera färgade människor men det är så mycket mer som ska skrivas ner på pappret, genrer, sociala, historiska och politiska sammanhang, stilregler, oskriva regler - Tufft minst sagt !

     Fick precis höra en lite gladare nyhet , Fillyfillyfjonkan ska med mig på min fotbollsträning :D vilket innebär att jag får en kompis med mig ut på rundan medan de andra spelar :D det gör så mycket om man får lite sällskap, det är väldigt fint i Spannarp faktiskt men utsikten består mest av åker, fast det är också lite som hembygdsparken :D på vägen träffar man på ankor, getter , kossor , tjurar och en och en annan katt .. det är lite najs! Läste precis Linas inlägg om att någon tyckte att man skulle snåla på smileygubbar i sina inlägg , men jag bara säger hell no! haha , jag snålar med det nu , men en gladgubbe piffar väl bara upp lite :) :D ;)

Nu ska jag snöra på mig fotbollsdojjsen och hitta bekväma träningskläder, VAR ÄR MIN SKÖNA SPORT BH :@ Blegel har jag glömt den hos dig ?

Ha det as kalas.. förresten.. nu har Blegel skaffat internet alltså uppdaterar hon sin blogg lite mer så läs den ;) Har den länkad här intill :)


Pussar

 Bleeeeeeeeeeegel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0