vad spelar det för roll om jag vill ha dig ?

Tjollahopp! :)
 
Slapp dag i skolan idag, det gillar vi! Hade först psykologi slutade tidigare där som vanligt, sen hade vi historia den var tråkig som vanligt och sen retorik där vi fick veta att det var snabbt betygsnack sen hem igen :) och lagbollen idag var inställd .. både tråkigt men ändå inte.. hade varit skönt att röra sig lite idag men blir kanske spinning eller gym med Tiiiiiiine istället :)  annars solar vi ;) Killen jag berättade oim igår förresten , hottie mc hottie, han har bott i samma hus som Mikaela.. :D så sjukligt gött..

  Ikväll blir det kanske hem till JonJon i Örkelljunga :) Jag, Blegel och Filly är ditbjudna.. först på annat;) ( HAHAHAHAAA) men sen bestämde vi oss för film :) men han är inte hemma förren tio och jag ahde tänkt lägga mig elva ikväll:/ vi får se hur vi gör :) jag är sugen på att se band of brothers och han har dom avsnitten:) Vi skulle kollat hundvalp idag med men det verkar inte bli:(

    Imorgon är det i alla fall fotboll and I´m längting ! :)

Ha det göttis.


Pusssis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0