Pust

Första dagen på bennys idag ;P säger bara hej magkatarr efter detta.. fy fan vad nervöst och stressigt men idag var där ändå inget folk. Så fort jag kommer in i rytmen så klarar jag nog det :) Fick svara i telefon och servera idag.. kassan lärde jag mig också men jag som är så jävla yr haha .. men detta ska jag klara ! Caroline som jag jobbar med är riktigt trevlig med och hjälper mig med allt möjligt , och Benny som äger allt är rolig han med, så detta kommer bli kul.. blir jobb imorgon med , sen slänger de nog in mig utan assistans. läskigt.


Nu ska jagköra till Tiiiiiiiiine, åååå feeeste. får se om jag festar dock. haha är så nervös fortfarande :P ha det kalas .

Puss


seee yooou in dimman , full like a kastrull?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0