Balen 2009

Som sagt så var det bal i onsdags .. och det var underbart :) Trevligt folk, fina vänner och mycket dans.

Kvällen började här hemma hos mig. Vi var ett gött gäng. Det blev mycket fotografering och mycket champagne och sen kom bilarna och hämtade oss. I bilen jag åkte satt Jag , Jannica, Bengan, Pelle , Erik och Simon.  Vi tog en sväng i Helsingborg innan vi körde mot Dunkers :) Man träffade mycket trevligt folk som var där för att fotografera , B. la Snygg-Fia och Snygg Dennis , Söt Maria och Söt Emelie, mamma, pappa, Pappa, Mamma och lillasyster Blegel, Ja och hur många som helst till.
  Det blev parfoto när vi kommit fram , och sen fick vi veta att vi skulle sitta på ovanvåningen. Hamnade vid ett bord med 26 pers och väldigt många kändisar :) Blandannat Mateja och Pierre, Sofia och Ring, Andrea och Gabbe, Louise och Fitte, erik, simon, challe och ja många många fler :) hade riktigt roligt vid vårt bord. Äckligast fickplunta hade Filip Andersson haha fy för. Jag hostade säkert 5 min efter en klunk av den. Efter maten som ja gick väl att äta haha inte för god, så var det i allafall dans till ett liveband som spelade bra musik och så. Efter Dunkers begav vi oss vid elva tiden till Swea där efterfesten var och det var också där man festade till det ordentligt :) Riktigt kul. Jag och Wikström dansade konstant ett tag haha och det var sjukt kul. Man snackade med hur många som helst och gud så bra det var :)
 
Jag sammanfattar kvällen som minnesvärd och helt klart värd alla pengar och all tid man fått lägga ner. Detta var verkligen nerräkningen till studenten som kommer bli hundra gånger bättre :) Nu längtar jag :D



Nu ska jag snart in en sväng till stan och träffa min älskade Tina och min Fina Filly och förhoppningsvis joinar Fröken Blegel med :) <3  Sen ska jag bara hem och ta det lugnt  sen blir det jobb 18.00. Duktigt nervös alltså.
 ESlutar jobba redan 20.00 (hoppas jag) och  i så fall blir det en sväng i stan med Tjejerna :) (Blegel, Maria,Sofia, Emelie, Issa, Ulrika .. m.m) Sen åker jag hem eller så sover jag hos B, beror på hur sent det blir :)



Här är lite bilder från Balen.. alla finns på Facebook annars.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0