Måndagslistan

Nu har jag hjälpt Tina med spanskan :) var ganska kul :D Fick t.ex lära mig att orgulloso betyder stolt :D  det jobbiga var att jag hade så bråttom med att smsa tillbaka svaren så när jag vidarbefodrade så fick de tre översta i listan de smset haha , så har ni fått ett sms av mig med spanska ord så är det förmodligen för att ni är ganska omtyckta av mig och ligger långt upp på min lista ;) men har itne fått något frågetecken tillbaka av någon så det har kanske inte skickats ändå :)

Måndagslista :

Har du pojkvän/flickvän? Not yet.
Är du kär? Nej inte än.
Hur tidigt stiger du upp? det tidigaste är 07.00
Vem/vilka vet mest om dig?  Alexs, J, Jonjon m.m
Gillar du att slåss? Om det är med Sofia så ja,

Vad ska du göra ikväll? Mysa med Tina med flera?

När var du senast full? Fredags
Har du utländska föräldrar? nej
Var har du ont?  Ingenstans faktiskt
Är du bra på att måla? Det är det sista jag är.
Vem kramade du senast? Emma
Vad längtar du till? Studenten
Vad heter dina husdjur?  CP-Måns och grisen Sofia.
Har du körkort? jajamensan.

Favoritgodis? Äter inte godis.
Morgon- eller nattmänniska? Natt
Sparare eller slösare? slösare

Har du några homosexuella vänner? Hahah skojar du eller, riktigt många. Snart är man ensam kvar.

Bio eller promenad? Promenad om det är med rätt person :)
Är du kittlig? Sjukt kittlig, under fötterna särskilt

Rädd för insekter? usch ja
Anser du att du är stark? kanske

Stänger du av mobilen när du sover?
Nupp.
Vem såg dig senast naken?
oj haha ...

Hur var du på dagis?
Jag var den busiga och den som bölade på morgonen när jag blev lämnad ;)

Hur är du att ha som arbetskamrat?
trevlig förhoppningvis

Biter du på naglarna?
innan

Tror du gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte på några osynliga låtsaskompisar.

Svär du?
som FAN

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jaddå, gick med en på balen ;) haha ..

Hur homo är du på en skala 1-10?
2-4

Tror du på utomjordingar?
nej

Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Sallad

 Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Pytt i panna, något som börjar på blod, ärtsoppa, köttfärssås, listan är lång.

Har du  blivit arresterad?
Nej, inte än.

Har du kysst en polis? Hade kunnat svara ja på denna om han inte misslyckats med att komma in för 5:e gångn detta året ;)

Är du rädd för securitasvakter?nej?

Har du någonting att dölja?Jaaaa haha

Vad har du på din nyckelknippa?En polisbil
 Är du / har du varit gift?Nej
Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?Ja,

Kan du laga cyklar? Nej
Kan du fixa med bilar? Nej

Brukar du köra om?Om det är nödvändigt så ja
Kan du baka bröd?Med recept så
Vet du hur man frostar av en frys?Har aldrig gjort det men kan inte vara så svårt.
Vilken serie skulle du helst leva i?
One tree hill eller OC


Kommentarer
Postat av: Lina

Gillar du inte köttfärssås?

2009-05-27 @ 13:51:39
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0