Lagfest igår ...

Lagfest igår och det var trevligt..  och lika sjuk som lagfesterna brukar vara  ! Halva Spicegirls var där, alla i Kizz, Hela Abba och sen fanns även en jultomte, en påskhare, en pumpa och djävulen på plats och ronny och ragge och Krille var utklädd till tjej :) Det blev en del uppträdande :) skoj som sören:) glömde kameran så lägger inte in n¨gra bilder, har två st på mig och sofia i vår outfit men de kommer sen när sladden är hittad :)

   Idag blev det stranden för mig och Lina, mycket skönt var det..:)årets första dopp tog man med, höll på att dö så kallt det var! Nu har jag tyvärr bränt sönder ansiktet , inte alls skönt kan jag säga er..

   Ha det bra:)



Det är ditt eget fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0