The last goodbye .

Jag vet om att jag inte har världens roligaste blogg att läsa just nu. Men jag uppskattar faktiskt att jag har den just nu för jag kan skriva av mig om allting som hänt. På 2 nätter har jag sovit sammanlagt tre timmar, och knappt ätit eller druckit så kroppen börjar bli trött på mig just nu. Jag måste hela tiden göra någonting för att tänka på annat. I natt insåg jag en viktig sak, det är att det här beslutet inte har varit svårt alls för han att ta eftersom jag förmodligen har betytt väldigt väldigt lite den senaste tiden. Jag tvekade jättemycket denna veckan men fick veta att jag skulle sluta tänka så mycket för allt skulle bli bättre när vi slutat skolan,  jag tyckte ju att det lät vettigt och kämpade vidare, sen gav han upp!
    Jag kan inte tvinga fram några rätta känslor men jag tycker att jag kan tvinga fram en bättre förklaring och sen tycker jag inte att man ska säga att vi kan umgås som vänner, men sen utesluter han det mesta som vänner gör för att det kan uppfattas fel o.s.v! Det Kommer alltså bara bli ett ytligt vänskapsförhållande. Nu har man förvandlats till luft,och jag har aldrig känt mig så här värdelös.

   Jag kan tänka mig att fortsätta som vänner om det kan bli som innan , men då kan man inte vara kall , och utesluta det helt och hållet. Man får gå tillbaka och tänka på hur det var innan det blev ett mer förhållande än ett vänskapsband men det gör du inte. det suger  ! Jag håller fast vid vad jag sagt iallafall .. jag vill hålla kontakten med dig livet ut , för få människor har någonsin betytt så här mycket för mig.. och jag har öppnat upp mig makalöst mycket för dig och nu ska jag gå och oroa mig för att du inte kan hålla det inom dig eftersom vi inte har "det" längre. Livet är bra orättvist..

fick höra igår att det tar ungefär lika lång tid att glömma en person som man varit "tillsammans". Jag tänker inte komma över dig iallafall , jag tänker bara putta känslorna åt sidan och jag vill vara din vän när den tiden är inne ,  Men om det tar månader eller år det vet jag inte. Nu tar jag avstånd iallafall ...

Hoppas du har läst detta nu , och då vet du att jag iallafall fått ur mig hälften av det jag vill säga , och att du tar detta till dig.. även om vi inte håller kontakten så ska du veta att du är en av de finaste människorna jag känner.. så mycket som jag älskar dig har jag aldrig älskat någon , och ditt sätt att vara på är något av det bästa jag vet .
Du är det finaste någon kan få <3 , Förlåt....







Blev ännu ett deppigt inlägg, men jag känner att det är lättare att få ur sig det man vill genom att skriva än att prata när man ändå bara gråter. 
   Istället för att söka tröst hos honom så har jag er .. älskade vänner.. och tack Tina, skönt att du är med om samma sak fast på andra hållet ;P!


 Ha en bra dag .. Jag ska försöka .. ska springa bort lite känslor nu känner jag. ha det bra ! Lycka till idag förresten Jannica.


Pussar !

              

& Emma, Emelie M.f.l som där också fanns brist på bilder på ;)

Kommentarer
Postat av: emma

be strong baby <3

2009-05-05 @ 13:11:20
Postat av: jannica

tack sarah :)

Hoppas du mår bättre snart! <3

jag finns här om du behöver prata

2009-05-06 @ 12:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0